Birthday






För precis 23 år sen så kom jag till världen, that means it's my birthday. Den där killande känslan i kroppen och sömnlösheten man hade till sin födelsedag har på något sätt bleknat med tiden och sen man flyttade hemifrån och inte längre får frukost och puss på sängen. Om jag hade fått göra några vilda önskningar hade jag velat: Få gå Victorias Secret Fashion Show,  uppleva Carries dag med ryssen då hon får Oscar De la Renta klänningen och dansar vid en fontän. Åka till något soligt land och få se delfiner och fiskar eller få bo en stor sekelskiftlägenhet med kristallkronor där man kan springa och snurra fram genom rummen. Bosätta min familj, kusiner och vänner i på en tropisk ö med lots of fun. Ja, det var allt jag kunde komma på 07.16 på morgonen. <3 Puss!


Kommentarer
Postat av: tinny

finast!

2011-02-10 @ 18:08:25
Postat av: aylin

åh! grattis grattis grattis i efterskott! <3

2011-02-11 @ 20:43:49
URL: http://aylinnoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0