My day!



Min morgon började med körlektion, mysig frukost framför Martha Stewart och storstädning. Sen gick jag iväg till stan för att träffa magnus, men på vägen hittade jag lite höst i hörnorna.



Träden hade varit hos frisören och fått slingor. Fab!




Mina nya indianboots ville vara med bland löven.





Sen träffade jag Magnus som bjöd på lunch på Cafe Finn.



Jag tog en laxbiff med potatismos och ärtor. Otroligt gott! YUMMIE IN MY TUMMIE!



Magnus blev kinkig för att hans mat inte fick vara med på bloggen, så den fick också vara med: Chili Con Carne!


Sen cyklade jag hemåt. Hej Hej!



Nu är jag sömnig av alla äventyr. Ska städa och sortera garderoben efter en liten nap i soffan. Det här var min dag so far:)
Puss.



Kommentarer
Postat av: tinny

De skorna är supersnygg, dina ögon är lovely och mums vad gott! Jag har ett recept du kan prova ngngång som vi ska göra ikv: köp renskav eller viltskav (finns i frysboxen på de flesta affärer, kostar runt 25-35 kr), fräs det med lite lökringar i smör, släng i lite svamp (kantareller om du vill lyxa), och sen lite lingonsylt och svartvinbärsgele, peppra och salta. i med grädde och bubbla upp lite fint, krydda lite till om de behövs. Servera med kokt potatis och persilija! mums!

2009-09-08 @ 16:46:26
Postat av: Emma

Såå mysigt och fina bilder!! <3

Tinnys recept lät gottigotti!

2009-09-08 @ 22:48:36
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0