My home is my fluffy heaven



Visst är min Hello Kitty mugg himla fin? Inser nu att jag fått det mesta i mitt hem, mugg från farmor, tavla, skålar och leila bok från mamma, sidenfågel från min kusin och buren från min kusins fina mormor. Muffinsarna fick jag ioförsig av mig själv:)



Teburk från pojkvännen och kökshanduk av hans fina mammi!



Carrie planschen har pojkvännen ordnat och guldfjädern har jag fått av min kusin.


Kaninlampan är min käraste ägodel och den har jag fått av pojkbästisen Jon. Ljuset som luktar ros har jag fått av en annan vän.


I fönsterkarmen står i princip bara gåvor som jag fått av min älskade mammi.


Så, nu har rundturen av mitt hem nått sitt slut och själva slutsatsen är väll att jag har himla fin familj och vänner som känner min stil utomordentligt bra.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh, vad fint du har det älskade Hanny!

Puss

2009-05-08 @ 16:54:13
URL: http://www.metrobloggen.se/magnifique
Postat av: Emma

Så underbart mysigt! Brukar fantisera om hur vi ska ha det i vårat slott sen! ;)

2009-05-08 @ 17:51:12
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hanna

Ja du har så himla fint i din mysiga lägenhet. Jag är i Visby nu,färjan till Oskarshamn i ikväll, sedan till Stockholm, länmatr hem..Puss Kram Mama

2009-05-10 @ 09:51:20
Postat av: fannuschka

en annan vän? tack för den....

2009-05-12 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0