Dreamlife Illustrated






Danny Roberts lite gotiska stil med fågelliknande kroppar sväljer mig med hull och hår. Inte nog med att han lever mitt drömliv och går i fashion school och illustrerar som yrke.  Jag är lite besviken för på mig själv att jag inte hållt upp illustrerandet, men på något sätt var det mycket lättare att rita då man var tonåring, det var så mycket inombords som ville ta form av bilder och texter. Nu försvinner vardagen utan djupare funderingar över varken livet eller annat. Jag saknar inte direkt att vara tonåring men det var en större kreativ tidsera. Jag hoppas innerligt att jag kommer in på IHM som även ger utländska poäng, jag vill ju läsa fashion marketing eller något skönhetspressinriktat. Snälla, håll era tummar.
 Här är modellen Gemma Ward avritad av finfina Danny Robert, 23 år gammal från sunny california.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0