Prom!



Snart är det baltider. När jag skulle gå på bal så hade jag bestämt mig för att ha min mormors balklänning.
I sista sekunden bestämde jag mig för att jag inte kunda andas när jag satt ner i den och det blev en klänning från Jaegerfeldts istället i 40-tals modell. Jag hade en svart paljetväska formad som en snäcka och det som blev absolut minst bra var mitt hår som jag bara fick panik med en halvtimme innan avfärd. Men, men, här är lite inspo till min kusin som i år är på jakt efter en vintage klänning, vi ger oss ut på upptäckt i malmö i år. Några tips?
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad underbart!

Jag tror att jag kommer att hitta en ursnygg klänning med din hjälp!



<3<3

2009-01-21 @ 17:26:50
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0