New cupcakes!



Min pojkväns reaktion på porslinsmuffinen från Tiger var " ja, den ser ju ut att komma från tiger.. ".
Den var väll inte sådär freakin fabolous men jag har länge velat ha en burkmuffin och när den stod där så fick den duga, men sen hittade jag dessa på Miss Juniversum och den andra fick skämmas som in i bubblan. Raka vägen till skåpet.
Titta så fina dessa är. Åh. Idag köpte jag porslinsmuffins och muminkoppar, jag går igenom någon bisarr version av att bli vuxen. Jag köper hellre porslinsgeråd än kläder men i form av muffins och sagotroll, eller så är det bara en healthy mittlinje. Hursom är jag väldigt lycklig över att jag fann dom. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka söta burkar och den kokboken har jag med, älskar den! Yes, jag lever livet i London som au pair. Har en underbar familj och trivs hur bra som helst. Gick förbi Topshop i helgen men har varit där förut så vet att det kommer ta TIMMAR för mig att ta mig igenom den affären så sparade det tills jag har mera tid ;)

2009-01-26 @ 23:34:14
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: Emma

Så fint det blev :)



Klänningen är min nu! Köpte den i dag. Wiiee så glad att vi hittade den!



Puss

2009-01-27 @ 13:40:29
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0