Dress!



What a dress! Yummi!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh den bilden har jag ritar till mitt projektarbete :D Jag ska visa dig vad jag har gjort sen på lördag! ska bli såå kul <3<3<3<3<3

2009-01-23 @ 18:10:13
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Alexandra

En nästintill likadan klänning fann jag hos gammelmormor när jag var 4 år gammal, och det var kärlek vid första ögonkastet. Det var jag och klänningen en hel sommar, överallt, på stranden som på restaurangerna. Jag verkligen vägrade ta av mig klänningen, levde ju liksom i drömmen om att jag var en vacker ballerina. Fick i efterhand, typ 20 år senare, reda på att klänningen inte alls var en riktig klänning utan bara underklänning samt att den var en aning för kort, så jag gick runt och visade stjärten i 3 månader....på offentliga ställen. Det är otroligt vad föräldrar får stå ut med när barnen inbillat sig att de är superfantastiska=)

Tack för en mysig blogg!

Kram på dig

2009-01-23 @ 19:04:40
Postat av: Hanny

Alexandra:

Åh vilken underbar berättelse.. tack för en fin kommentar som gjorde mig väldigt glad. =)

Kram!

2009-01-24 @ 00:20:08
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0