15 igen..

Ibland går jag tillbaka och tittar i min gamla dagbok på skunk. Mitt tonårshjärta blottat för hela universum, sparad på en hårddisk som kan raderas om jag vill det. Fast det vill jag inte, för då kan jag inte titta tillbaka på listor som dessa, och bli lite förundrad av den lilla människan är jag. Jag gjorde ofta listor som denna:


1. vad heter du? kitty-yo numera fylle kitty
2. hur mår du? huvudvärk
3. hur känner du dig? bakfull
4. vad vill du just nu? sova
5. vad behöver du? jordgubbmjukisar..
6. hur mycket kommer du ihåg av igår? kommer iallafall ihåg vilka jag hånglade med.
7. vilka kommer du ihåg från igår?sara,jennifer,millis,florinda.fanni
8. vad var roligast igår? fanni och jag
9. vad var roligast igår, såhär i efterhand? att bli av med problemen genom fullilull det varade sisådär 4 timmar
10. vad var värst igår? trilla ner förtaket
11. vad gjorde du igår? trillade över allt
12. hur bakfull är du på en skala?90%
13. vad vill du bli när du är stor? Kär.
14. vad ser du framför dig just?jordgubbsmjukisar
15. vem vill dig illa? alla killar
16. är du kär i någon? ja, eller jag vet inte
17. valfritt ord? "jag vill inte heta kitty-yo"
18. vem är vackrast idag? alla jag bryr mig om är vackra
19. vem är fulast? jag
20. din högsta önskan? jordgubbsmjukisar,
21. . vad är det vackraste som finns:kaffe,och när folk stryker bort håret från pannan som en katt.

22. Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: nån söt.

Nån söt, tja, tanken var god..


Kommentarer
Postat av: tinny

haha, klockrent!

2009-01-22 @ 09:10:30
URL: http://cerone.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-01-22 @ 16:30:51
Postat av: Anonym

Hahaha "nån söt" :D

2009-01-22 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0