2009




Peter Philips, creative director på Chanel släppte ner modellerna på catwalken i jadefärgat nagellack, det kom i produktion och blev en monsterhit och ligger på Ebay för uppåt tusen kronor i dagens läge!




Jag firade min födelsedag med vänner och kanske världens finaste tårta!



Jag och Emma blev fotograferade av Nadja, vårsolen sken och allt var sådär ljuvligt som livet är ibland.



Obama blev vald som president och vi hoppas att det här blåser USA i en bättre riktining.


Magnus fortsatte förändra hela min vardag och mitt liv till det bättre. Det superbra bättre.




Gjorde årets bästa köp, den här blommiga klänningen och den ljusröda korallklänningen med öppen rygg.



Var på Kreta med Magnus, sträckläste böcker och hade det så underbart att jag får gåshud av tanken. Och så åt vi Sovlaki, massa Sovlaki.



Chris Brown lost me forever med misshandeln mot flickvännen Rihanna.



Sen kom hösten..

Efter en fram och tillbaka arbetslös vår, med strötimmar på Topshop, kämpande med matte på komvux så kom jag in på min utbildning som företagsäljare på IHM business school och framtiden visade en positiv kurva igen.
Sen har allting rullat på så fort att jag inte hunnit med bloggen, tyvärr, två jobb och en heltidsutbildning har tagit upp hela mitt vakna dygn. Ett så här händelsefyllt år har jag nog aldrig haft förr.

Är ni nöjda med ert 2009? Hur ska ni fira nyår:)?


Kommentarer
Postat av: tinny

ja! för jag åkte till Brasilien, Alina fick b-friend och jag började plugga! syns imorgon, wiee!

2009-12-29 @ 23:07:16
URL: http://syskonmat.blogg.se/
Postat av: Emma

mitt år har varit bra för jag har fått vara med dig! ses snart hjärtat! puss

2009-12-29 @ 23:39:15
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej! Tänkte bara fråga vart den fina, röda klänningen kommer ifrån? Ha en bra dag :)

2011-03-23 @ 23:09:32
URL: http://womenwithoutlimits.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte bara fråga vart den fina, röda klänningen kommer ifrån? Ha en bra dag :)

2011-03-23 @ 23:13:50
Postat av: Lovisa

Hej! Tänkte bara fråga vart den fina, röda klänningen kommer ifrån? Ha en bra dag :)

2011-03-23 @ 23:21:11
URL: http://womenwithoutlimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0