Nails Inc is Glamour

Nails Inc. Glamour 3 Pack Colour Collection (SAVE £11.50


Blanka modemagasin är enligt mig en av de saker som gör livet lite finare. Jag gillar mest de utländska och favoriterna är Cosmopolitan, Eve och Marie Claire. Modereportagen är underbara, det finns alltid fullproppat med inspiration i allt från livsfrågor till snyggaste läppstiftet. De stora pressbyrårna som den här í Lund har alla de bästa tidningarna vilket är underbart då jag bor så nära.  Brittiska Glamour är en av dom jag inte testat för att jag inte gillar det lilla formatet men köpte den här omdagen och blev väldigt positivt överraskad. Grymt innehåll och inte nog med det, man fick det supersnajsiga nagellacket som inte finns i Sverige, Nails Inc, med på köpet. Blev så snyggt på att jag vill slå till på olika flaskor från internet, Mavala torkar så snabbt och det är alltid utsorterat på Åhlens. Fy skäms.
Anyhow, det jag skulle komma fram till om ni ska köpa en tidning den här veckan så köp brittiska Glamour!
Superfab! Nails Inc finns på Asos för cirka 80 kronor flaskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0