Tutti Dolci

image131
När jag var i florida hittade jag världens mysigaste godisbutik, eller ja, det var en hudkrämsaffär men det var ju som en godisbutik. Butiken heter body works och har ett helt bibliotek av dofter och smaker på krämer, ljus, parfym och bodybutter. Alla efterrätter du kan tänka dig fanns där, vanilla icecream, strawberry cheesecake, jello, lemonpie, chocolate fudge, marshmallows..
Allt till helt galet humana priser, eller ja, en flaska av min lemonpie kostade 200 svenska kronor, men det är tusen gånger värt vart enda krona när man får dofta nybakad paj hela dagen. Min är från tutti dolci, som betyder alla godsaker på italienska, åh, namnet gör verkligen rätt för sig.

Åh body-works, marry me.

Kommentarer
Postat av: Stila

Vilka ögon du har baby!

2008-03-10 @ 21:56:27
URL: http://www.stilas.blogspot.com
Postat av: Nadja

du har sjukt fina nyckelben..vilken konstig komplimang egentligen...fast det har du ju så

2008-03-10 @ 22:11:02
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Emma

Hanna

2008-03-12 @ 20:15:47
Postat av: Emma

Hanna

2008-03-12 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0