Lovely



Trots åska, dunder och hällregn så har jag haft helt fantastiska dagar. Onsdagkvällen blev rosaskimrig med mat och vin på Lilla Torg och Satc filmen som gjorde mig besviken. De älskvärda rappa skämten var förbi  såsom Carries karaktäristiska funderingar  om livet, men filmen var ändå okej men jag hade kanske för uppskruvade känslor?
Miranda förblir den mest älskvärda och äkta karaktären för mig, och Charlotte såklart.
Vad händer med Samantha egentligen ? Slutet missade jag i panik över att mitt tåg hade gått och nästa inte gick förrän mycket senare i natten, trist men sant. Trots allt var det en fin kväll och film, men serien når en helt annan klass för mig.
Torsdagen var jag i Köpenhamn med min fina syster och vi spenderade hela dagen med shopping, matnjutning och fnittrande. Idag träffade jag min fina tilda från Indiska och så ät vi bananas crazy goda bagels och luktade på parfymer på Åhlens city. Senare mötte jag upp med bästis tinny för att gå på ansiktsbehandling som var så skönt att man lämnade tid och rum, nu är jag hemma igen och hopp in i dushen sen är det Herkules med topshopgirls som gäller. Underbara lediga dagar, i helgen är det jobb igen. Men det är ändå skoj och är utvilad efter uberlyxiga dagar!

Kjol: Topshop
Skinnkavaj : Miu Miu
Skor : Prada

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Härligt att du haft det så fint Hanna! Det förtjänar du som jobbar och sliter (iof på ett jobb som du verkar trivas på!)!

Jag saknar dig också, det var ju verkligen en evighet sen jag såg dig, säkert i åttan eller nått?

Puss

2008-06-28 @ 00:08:09
URL: http://magnifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0