Some people are ok, mostly I just feel like poisoning everybody.


image89
Get the look: Ghost World
När jag var sisådär 14 år gammal så var stuprörsjeans, svarta glasögon och snörskor det nördigaste man kunde bära. Och syndromet nörd var det värsta, värsta möjliga som kunde drabba en människa. Underligt att det nu är mer inne än någonsin att vara, eller åtminstonde klä sig som en klassisk nörd. Stilen hittar ni i filmen Ghost World, om ni inte sett den så borde ni se den. Väldigt artsy och flummig men om man gillar det är den toppen, riktigt sköna lines.

Rebecca: So, what do you do if you're a Satanist?
Enid: Sacrifice virgins and stuff.
Rebecca: I guess that lets us off the hook.

eller klockrena:

Enid: By the end of the summer you're going to be up to your neck in pussy.
That's what I'm saying y'all.


Tee: Topshop
Kjol: Topshop
Skor: Topshop
Kofta: Topshop
Mask: Buttericks

Kommentarer
Postat av: Nadja

ah det är min kofta ju..som jag var för snål för att köpa sist jag var på topshop..

2008-02-27 @ 15:13:35
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: pasia

åh ghostworld är skit bra, i alla fall den första halvan jag fick se på canal +... hade provtid på den kanalen i två veckor och när klockan blev tolv, schwoop.

2008-02-27 @ 16:59:35
URL: http://pasia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0