Fruuuiti!






Mina nya korall klackar från topshop matchar himla fint med fruktfatet hos mina föräldrar. Igår var en himla bra dag, jag fick reda på att jag kommit in på business skolan jag sökt till. Med oro i kroppen och magen då mattetesterna och intervjun jag gjorde inte kändes hundra spreds en otrolig lycka i kroppen då jag fick antagningsbrevet igår, äntligen medvind i livet, halleluja, jag och magnus cyklade till lomma strand där det blåste alldeles för mycket så vi placerade istället oss i mina föräldraras mysiga trädgård och jag sträckläste twilight och drack flädersaft. På kvällen grillade vi, jag, magnus, mams and dads, och mormor och morfar och drack vin och champagne för att fira mammas födelsedag och min antagning och kvällen var ljummen och underbar. Idag är jag lite vinsnurrig men ska ikväll äta thai med storasyster ika på möllan för att senare dansa loss på babel. Vacation is my cup of tea indeed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0