Flying High




Flygplatser har alltid fascinerat mig, folk som transporteras runt jordklotet, tvärs över och fram och tillbaka, på några timmar är man på en världsdel. Alla stressade människor, förväntansfulla människor, människor som gråter i möten med saknade vänner. Tavlorna med neontexter, röster som ropar ut flightnummer.  Alla lyxiga parfymer i taxfreen och ruset över ett nytt äventyr. När jag flyger vill jag helst vara en Jackie O, klassiska beiga toner och tonade solglasögon.
J-lo goes kennedy. Skor & glasögon  Marc Jacobs, väska Louis Vuitton, paljettsjal Topshop, nyckelring från Juicy Couture.
Schoooooom!!


Kommentarer
Postat av: tinny

Jag vill flyga far away till solen med dig. Vi rings sen ikv lovie.. puss!

2009-01-14 @ 13:30:38
URL: http://cerone.blogg.se/
Postat av: julia

hanny, du lever alltid (nästan ;) i din lilla fantasivärld, det är så himla härligt att läsa och träffa dig! jag blir så glad av dig! pusspusspuss

2009-01-14 @ 15:04:06
Postat av: Hanny

Julia:

Jag blir glad av dig med, massa vin ska vi dricka och prata om entré när vi ses.

Pussar och kärlek

2009-01-14 @ 16:03:32
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0