A little breeze of spring





I mitt hem är våren alltid välkommen.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vad fint du har det hemma!

Jaaa, vi flyttar hem till Ystad förhoppningsvis om sisådär 2 månader.:)

Det ska bli förbaskat skönt att komma hem och du vet, Lund är ju inte så långt bort från Ystad! Och dessutom vet jag ju inte riktigt vart jag kommer att få jobb sen, det finns ju inte så himla många lärarjobb i Ystad så det är mycket möjligt att det blir jobb i Lund eller Malmö. Så vi kommer att kunna ses mycket, mycket om du skulle vilja det!

Puss!

2009-04-01 @ 16:28:47
URL: http://www.metrobloggen.se/magnifique
Postat av: Kajsa

Hej Hanna! Ville bara säga vilken fin blogg du har och vad duktig du är :) Läser så ofta jag kan, det är väldigt inspirerande! Ha de bra kramar Kajsa från kunskap (även om det känns lite förlegat att kalla sig så)

2009-04-02 @ 15:30:20
URL: http://metrobloggen.se/ehvs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0