Fredag i Köpenhamn

                   

På Fredag åker jag och min syster till Köpenhamn för en riktig mysdag. Shoppingen i Köpenhamn är rena himmelriket trots att kronan ligger 20% dyrare där nu. =( Men några ställen jag inte missar är Agent Provocateur..




Mums


Royal Cafe


Urban Outfitters och Company, som har allt från Marc Jacobs, Miu Miu till Day by Birger. It's heaven än om bara för att klappa. Juldukningarna på Royal Danish och såklart missar jag inte heller Karen Millen. Fikar gör vi på Royal Danish Café som jag talat om innan. Lunchar gör man bäst om man tar några steg och gator iväg från ströget. På kvällen ser vi nötknäpparen på den Kunglige Teatern. Åh, nu hoppas vi bara att solen skiner så blir det helt, helt freaking fab.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0