Feeling Blue!



Finally några roligare dagar och lättare ämnen i skolan, ekonomin behövs verkligen varvas med någonting mer lättsamt som praktisk försäljning som vi börjat med nu. Det är riktigt trevligt faktiskt!
Efter skolan åkte jag hem till Lund och fikade med Tinny och hennes vän och sen hittade jag ett par dunderbra ljusa jeanshorts på H&M. Jag shoppade även pelargonier på vägen hem, som står på balkongen och vinkar lite in till mig nu. Fybubblan vad det blåser friska vindar.

Kan det vara slut på halsont och förkylningsjojo nu?


Kommentarer
Postat av: Pilot-Bellan

så rätt så :)



jag är faktiskt färdigutbildad, och har jobbat som kommersiell pilot i snart två år nu! sjukt kul :D



vad gör du själv? pluggar till ekonom?



2010-05-04 @ 19:39:49
URL: http://bellankrus.blogg.se/
Postat av: Pilot-Bellan

hehe tack ska du ha! :D



oj, det var en sjukt underbar känsla första gången jag satt själv i planet. man får göra det redan efter ca 15 timmars flygning under utbildningen. det roliga är att jag var flygrädd när jag anmälde mig till utbildningen! det gillar jag, nu vågar jag äntligen åka som charterpassagerare haha!



ditt yrkesval låter inte så dåligt det heller! jag älskar ekonomi, och marknadsföring. skulle gärna bli en säljare, eller jobba på bank! hade planer på att läsa ekonom deltid online, får se hur det blir med den saken.



2010-05-04 @ 20:06:05
URL: http://bellankrus.blogg.se/
Postat av: josefin

din blogg är awesome fin hanna! ville jag bara säga:) hoppas du mår fint och att allt rullar på . pussar och kramar från kapstaden och josefin!

2010-05-04 @ 22:50:05
URL: http://josefinmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0