Merry Christmas lovies






Tro det eller ej, men Justin Bieber designade i år en kollektion för Nicole by Opi som bestod av starka och glittriga färger. Kollektionen heter One Less Lonely Girl, the perfect-for-the-high-school-dance färgerna har fått namn efter hans hitlåtar: One Less Lonely Glitter (lavendel), Prized Possession Purple (grape), Give Me The First Dance (silver), Me + Blue (mörk blå), OMB! (bright red), and Step 2 the Beat of My Heart (heart-shaped glitter).





De må vara politiskt inkorrekt men sen Will Smith varit min celebrity crush så länge jag kan minnas så måste jag ta med hans dotter Willow Smith som släppte låten Whip My Hair i år.



Lady Gaga. Just because. Gaga släpper även en parfym som kommer till butik runt 2012 och den sägs heta Monster.



Glugg mellan tänderna är grejen. Här Georgia May Jagger.



Stort hår. Här från Topshop Unique.



Sist men inte minst, Topshops sminklinje.


That's a wrap, det här var mina skönhetsfavoriter från 2010. Hope you'll like.

God jul älskade och finaste läsare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0