Höst!






Igår var jag i skolan för förberedande matematik och företagsekonomi. Det var väldigt mycket information på en och samma gång och där var inte så många som skulle börja i min klass utan mest ekonomer. Men det är så himla kul, jag är så glad över att jag kom in och inte behöver genomgå ett ostimulerande år till, det här är så kul och det är skönt att vara i Malmö om dagarna. Nu ligger ligger löven varmoranga på marken, så jag passar på att ta på mig mina bruna stövlar som fått törnrosa sig på vinden genom två höstar. Jag färgade dom mörkbruna istället för mellanbruna med skokräm och det blev himla bra. Nu ska jag skutta iväg med min sockervaddsdoftande hud, tack vare mammi som jag fick bodylotion med godissmak av. :) IIEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0