Girlymirly!






Åh, ibland önskar jag var med i någon amerikansk film där verkligheten kretsade runt vilken quarterback som var snyggast och vem som var ute och inne i sociatygruppen. Mitt rum vore sådär klyshigt rosa med sidenlakan, ett stort spegelsminkbord och telefonen skulle vara antingen formad som en högklackad skor eller som ett par röda läppar. Jag skulle dofta hubba bubba, prata med bästisen i telefon medans jag lockade håret och puffade parfym. Bara för en dag eller så. Sådär härligt jättetjejig som man inte riktigt får vara här i Sverige.

 So take it off like your home alone
You know dance in front your mirror while your on the phone
Checkin your reflection and tellin your best friend,
like "girl I think my butt gettin big"


Awsome.


Kommentarer
Postat av: tinny

mmm... den parfymen har jag och den är freeeaking lovely! Syns imorgon hjärtat!

2009-09-03 @ 17:06:18
Postat av: Emma

Filmen var jättebra! Roligaste jag sett på länge! :) Tack för i dag hjärtat! Det är bäst att va med dig!

2009-09-03 @ 21:15:25
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tänkte bara säga att din blogg är heeelt underbar :) läser den ofta <3

2009-09-03 @ 22:34:01
Postat av: Hanny

Sofia: ÅH tack så hemskt mkt! Vad glad jag blir !!!

2009-09-03 @ 22:43:57
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0