Budouir!





Jag är helt förälskad i den här romantiska budoir stilen, bleka pasteller, kristallkronor och parfym med puff puff bollar. Jag vill så gärna få till det såhär här hemma men med tanke på att jag har en etta är det svårt för att då har jag automatiskt hela den stilen i lägenheten och inte bara i sovrummet. Igår var jag och pappa på Ikea och jag fick en ny stor säng, det var mycket svängrum inatt men ett problem är att jag inte har dubbelset i några lakan och kuddarna räcker inte till på ett snyggt sätt. Miss Dior planschen kom inte heller i fas med sängen så den fick hänga i hallen, så nu ska jag komma på ett sätt att dekorera väggen ovanför sängen. Jag köpte walldecorations i form av fjärilar men de trillade av då det är stuktur på väggen. Några tips? Helst vill jag ha en stor solformad Laura Ashley spegel men eftersom det är lite out of questions så :)


Kommentarer
Postat av: Emma

wiieh! vad mysigt med en ny stor säng!! ett sådant sovrum hade jag också velat ha..

2009-09-28 @ 09:41:56
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Emma

<3

2009-09-28 @ 09:42:13
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0