Back!




Arriba everybody!! Trött och glad efter en strålande start på morgonen hos frisören som färgade och klippte mig, min frisör avslutade med att säga " Ja, det blev ju en korsning mellan Sarah Jessica Parker och Beyonce", she totally gets me, jag undrar hur ofta jag säger beyonce varje dag. Anyhow, såhär blev det. Bilden ser ut som en ryamatta eller en pudel men det är en sektion av mitt stora fluff : D. Köpte även en ny kappa, ett par skor och en tröja i malmö med Tinny. Visst är den sweet?


Kommentarer
Postat av: Emma

Åååå!! det blev ju jättefint! Helt perfekt färg!

och jackan också! :)

2009-09-05 @ 11:56:15
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: mamma

Fint, men gör det inte ljusare..din hy är matchad för mörkt hår och ju ljusare du gör det ju tydligare blir utväxten sen...Men det är snyggt och det är ju kul att variera sig lite.PK Mamma

2009-09-05 @ 14:14:13
Postat av: Lova

Baby! Det ser helt gorgeous ut! Vill se fler fina bilder! Jag älskade dig lite extra i den här texten, den är så du haha:) puss

2009-09-06 @ 19:43:56
URL: http://www.metrobloggen.se/lova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0