Untzz Untzz








Min fredag var så himla rolig, träffade kompisar jag inte träffar på länge som jag alltid var med i tonåren.
Vi var på T-bar och jag var nog längst på hela stället med mina nya älsklingar från Din Sko. Det var snäppet stekigare än vad jag är van vid, men det var nästan bara mer underhållande just för det . Alla killar hade samma frisyr och sjöng Untzzz Untzz och dansade med champagneflaskan i handen. Entertaining indeed!

Mohamud lyckades få världens största bula i huvudet och vi vände upp och ner på ett kebab ställe där dom spelade suck on my lollipop och andra helgalna trance 90-tals låtar. Hur snitsigt som helst!


Kommentarer
Postat av: Linnéa Björnfot

Hahah - det är väl underbart med "untzz-untzz-grabbar" or not! Men det är väldigt underhållande :D Coola skor, jag har sett dem på en uttav mina shoppingrundor, fast jag har ju precis bunkrat upp med skyhöga klackar från london. också mycket trevligt ;)

2009-10-31 @ 16:31:10
URL: http://innanformindorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0