S on my chest!





Idag har jag kört halk och jag var så rädd att skakade mig igenom hela dagen. Nu är jag helt slut.
Läraren tyckte jag borde flytta till ett varmt land och dricka cocosnötsdrinkar och simma med delfiner som transportmedel. Jag höll med. Dessvärre så behöver jag verkligen ett körtkort för utbildningen jag går nu.
Och jag kan inte ta delfinen till jobbet här i Sverige. Det blir konstigt.

Känns himla skönt att ha det avklarat för jag har varit så nervös, sen fick jag VG på första tentan med. Feels good, I kinda rock sometimes. Det firade jag med skor, visst är dom hur fina som helst?
 Makes me feel like a supercool superfierce gladiator.

Och det är ju bra!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad skönt att det inte bara är jag som tyckte att det var mindre roligt.

2009-10-28 @ 17:58:10
URL: http://fallaway.blogg.se/
Postat av: Elise

gulle, var gärna med i min nya tävling som sponsras av Bracy.se. du kan vinna vilken berlock du vill. Du väljer helt själv :*

2009-10-28 @ 18:29:52
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: karinisos

du e så dutti, min fina pärla!

Längtar efter dig och stort grattis!

Pusski!

2009-10-29 @ 15:12:48
Postat av: Linnéa Björnfot

Synd - det hade varit grymt mycket status att komma till jobbet på delfin xD hahahah. hoppas du får en super helg :)

2009-10-30 @ 00:36:31
URL: http://innanformindorr.blogg.se/
Postat av: emma

åhh gud vad fina bilderna var! och skorna! Lyckost mig som har en kusin och vän som dig!

2009-10-30 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0