Under My Umbrella/ New job!








You can stand under my umbrella-eh-eh-eh.

Idag är vi lediga från skolan så jag passar på att tvätta och städa då jag jobbar i helgen. Har förresten fått ett till jobb förutom Topshop där jag kommer jobba under hela julen, det är en nyöppnad inredningsbutik i stan ( i lund ) som heter Udda Tina och har blandannat Lisbeth Dahl och Cath Kidson. Ska bli hur himla kul som helst! Så ni får handla era julklappar där^^

Ikväll ska jag se 500 days of summer med Jon, men om det börjar regna innan dess ska jag gå och hyra Totoro.
Har ni sett Hayao Miyazakis anime filmer?





Kommentarer
Postat av: julia-ärtan

Hej love! vad kul med det nya jobbet :) caroline ska också jobba där! så ni två blir nog ett team nu under julen! ville bara berätta! vi får dra ihop något mysigt snart tycker jag, var mysigt sist! jag åker till kina den 9e december men innan dess kanske vi kan få ihop något :)? puss och kram hanny-älskling

2009-11-20 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0