Dear Santa



Jag vet att det bara är November men jag har redan börjat drömma om Julklappar. Jag knåpade ihop en önskelista till Nordpolen så de hinner knåpa och pyssla lite i verkstan. So Dear Santa, here it goes:

1. Marc Jacobs Daisy / YSL Parisienne / Victor & Rolf Flowerbomb / Britney Spears Circus

2. Eftersom min snart 7 år gamla kamera har färre pixlar än en kameramobil från 2002 så önskar jag mig en Ixus med lite större ambition att se allt det vackra i min värld.

3. Bambilampan från Miss Juniversum i Malmö. I want it soo bad!

4. Oopsi, sorry mr Claus! Jag glömde fyran på bilden!

5. Blendingbrush från Make up Store Nr. 114

6. Allessis underbara små köksvarelser.

7. Wonder Powder Make up store eller något från Baby Doll kollektionen.

8. Lancomes singelögonskuggor i fina färger

9. Disney Classics Movie Collection

10. Snow Bunnies från Harajuku Fragrances


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhhh det är min drömstol med! Spanade både länge och väl på den i somras när jag var i Helsingborg :)

2009-11-12 @ 10:04:47
URL: http://appareo.blogg.se/
Postat av: palle

har tomten börjat läsa bloggar? hahah (dags att ta upp böckerna igen kanske)

2009-11-12 @ 22:50:01
Postat av: tinny

mm fina grejer! älskar borsten från m-store. Saknar dig, hoppas tentan och allt går bra! hörs imorgon!

2009-11-13 @ 00:08:19
URL: http://syskonmat.blogg.se/
Postat av: Mamma

Önskelistan är noterad....hehehhi vi får väl se om tomten har detta i sin verkstad. Du får hjälpa oss med tips till Magnus och hans 25 års dag

2009-11-14 @ 10:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0