Upside down




Damn, I wanna go up and not down.

Regnet faller utanför mina fönster och jag dricker varm choklad och mackor med prickig korv, så himla fint och mysigt.
Är nyss hemkommen från intervjun på skolan jag vill gå och jag vet faktiskt inte om det gick så himla bra, damp precis ner ett brev i hallen om att jag inte blir kallad till intervju till hudterapeut utbildningen, himla trist. 2009 har varit oflytets år.
Jag hoppas innerligt att jag kommer in på den här utbildningen. Det enda man kan tänka är att allt händer för en orsak.
Eller äsh. Jag förtjänar en möjlighet nu, universum, ett ljus i tunneln, en liten medvind istället för motvind. Jag förstår inte varför allt jobbar mot mig istället för med mig, release me.



Kommentarer
Postat av: Tinny

I know boo, men tänk på att det bara är 24 st som går vidare där av fler hundratals sökande..tror verkligen att du kommer in på ngn av dem andra utbildningarna du sökt på... det är du värd! lots of love.

2009-05-05 @ 11:45:22
Postat av: Emma

Bajskorv vad tråkigt!!

Kan vi inte ses snart så att vi blir lite glada :)

2009-05-05 @ 18:50:46
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hoppas ditt oflyt vänder nu då, håller tummarna för dig! :)

2009-05-06 @ 07:06:36
URL: http://www.lindakyro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0