Malibu Barbie Dream House



Welcome!



I Malibu finns det här helt fantastiska Barbie huset, finanskrisen gapar med sin frånvaro. Titta över spisen, dockorna som bildar en cirkel. Jag vet inte vem som designat huset men med tanke på att det ligger Fendikuddar i soffan och Loubutin skor i garderoben måste det vara ett designsamarbete.. Jag älskar detta.
Vill bo här på vintern, få en färginjektion och lyckorus utan dess like. Undrar om Magnus skulle godkänna detta som honeymoon destionation? Naaah..





Ljuskronerna är prydda med barbiehår i massor..




Emma hade iallafall velat bo här med mig, eller hur babes?






Skisserna





Soooo looovely...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, ska du flytta dit så får det nog bli med mig och inte med Magnus. Hahaha!



Jag gillar det! Helt underbart alltså



Pax för det sovrummet som är på bilden! ^^



<3

2009-07-21 @ 14:53:08
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0