This is just fabolous






Betsey Johnson har ett sånt underbart hem, personligt, fantastifullt och art-deco inspirerat. Speciellt fin är den rosa färgen, alcro har en liknande som heter just Barbie som är riktigt fin speciellt till silver och svart. Jag har velat ha mer rosa in i min lägenhet från början, men det måste vara svalt och romantiskt och inte tonårsrosa. Tror jag ska titta in på Alcro någon dag i veckan, för där är ett gapp i min hall där en stor spegel och en liten byrå, snittblommor och massor med vogue skulle trivas enormt bra med en rosa vägg.

Kommentarer
Postat av: Emma

OMG! haha sådär ska det se ut i mitt hem! :D

Sjukt fint

2009-02-16 @ 18:15:30
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0