Floral Madness


Myntad som "the dress of the season" i England har det här blommiga numret från toppan blivit. Utsåld på nätet men trots detta är det ingen som köper den i lilla Lund. Jag älskar den då den är en perfekt milstolpe i sommargarderoben. Med tvättad jeansjacka och gladiatorheels som tuffar upp det så är du good to go. Synd bara att jag skulle bli alldeles för 80-tal med en sån här klänning, det kräver mindre fluffigt hår och en lite lugnare personlighet. Jag skulle förvandlas till Nanny Fine i en klänning som denna. Åh, what a shame, such a pretty dress. Blir fin för 699:- come and get it kittens!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag tror att du hade varit fin i den här också, allt klär ju en skönhet, right?

Puss på dig, raring.

2009-02-18 @ 19:37:48
URL: http://www.metrobloggen.se/magnifique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0