Robzor



I wanna give it up för the one and only robzor som är min bästis människoliknande varelse till pojkvän.
Hehe, skämt och sido, han har fått smeknamnet crazy little monkey ears av mig för att han studsar runt som en apa när han är arg och säger roliga svordomar. Men istället för att skapa negativ spänning av sin ilska tycker alla ( jag ) bara han är jätteskojjig. Sen brukar han mobba mig här på bloggen och i verkligenheten också för den delen.. men jag gillar inte honom mindre för det, för han är världens bästa monkey ears och så klär han sig crazy nice! Check him out http://robin.nordgren.in/

Kommentarer
Postat av: Robbie

hahahaha! Aahh.. jag kan inte sluta skratta :-)



Men jag måste lägga in ett klagomål i fortsatt positiv anda. Crazy Baby Ears! Inte crazy little monkey ears, fast å andra sidan e det du själv som e grundare till namnet och då får man väl lov att byta också, dom e ju ganska lika ändå :-)



Sen är det ju bra att du bara tycker d e kul när jag e arg! Jag försöker ändå hålla igen när vi har besök, det får jag sluta med nu! (att hålla igen alltså) För allt som oftast får man en dänga av Tinny dagen efter att jag inte kan va så sur och arg när vi har gäster hemma! hihi

2009-04-08 @ 22:57:07
Postat av: Emma

Ja det var jättejätte mysigt! :) Åh du ska få se den på lördag!! jag är så nöjd med den.



Ska bli så mysigt att ni kommer

Puss

2009-04-09 @ 09:29:37
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Hanny

Hihi!

you rock baby ears

2009-04-09 @ 15:39:33
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0