Tonårsångest




 

2003

En gång i tiden var jag en poppare som såg världen i svart och vitt genom min snedlugg. Sjukt sweet var det. Jag gick under smeknamnet kitty-yo och på skunk fanns det en grupp som hette : kitty-yo är snygg.
Hittade till den idag av en slump och inläggen är helt otroligt roliga, här är ett urval


"hanna. jag vill inte berka besatt hanna. men du är söt hanna. jag tycker om dg hanna. hanna, snälla kan jag få din autograf. hannasnällasnällasnälla. GLÖM MIG AAAALDRIIIG.
PÖZZ "

"kitty-yo den sexiga slinkan tog min oskuld! grrr!! "

"Hanna är min bitch"

"kitty-blow menar ni väl"



I dagboken stod det saker som åh emmaboda och hjärtat krossades nästan varje vecka och sen skrev man till killen genom sin skunkdagbok." fuck the world cause you can, det är väll det du vill?eller, är det nummer två på listan, efter att vara ett jävla rövhål
tjarrå."
  Och "åh jag mår så jääävla dååååligt ".

Jag skrev väldigt innotiva dikter såsom
"jag stryker fingrarna över betongväggen tills huden skrapas isönder,
blodet pumpas ut,helva vägen till mina händer, och jag känner mig minst i hela rummet, jag känner dig.
du stryker fingrarna på mitt skal, tills dina händer trasas upp.
mina jeans svider och skaver mot huden när du lutar dig närmre.
jag känner hur blodet pumpar genom dig, ut ur mig
. "




Under en förvirrad period var jag nog väldigt kär i den här tjejen och vi skrev långa brev till varandra med glittriga klistermärken och delade blandband med knastrigt ljud.

Annars fikade vi mest, ritade och sminkade oss i timmar. Det var underbara tider
och Kent var Gud.

Åh gud, vi har väll alla varit fjorton. Thank god it's over.




Kommentarer
Postat av: Tinny

HAHAHA! **PUSS jag älskar dig!** //shitbrick

2008-11-05 @ 21:24:17
URL: http://tinnyandhanny.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har väldigt svårt att tänka mig dig som poppare som skriver deprimerande dikter. Du är liksom, en såpbubbla full med regnbågar och slickepinnar, you know?

2008-11-05 @ 22:04:29
URL: http://fallaway.blogg.se/
Postat av: Sara

hahahahhah fan va kuul! mmm i know about that, riktigt deprimerande dikter o insändare i postis om hur hemskt o ångestfyllt allt var, jesus vad hände med oss dåå =S men såååå kul o titta tillbaka på :D

2008-11-05 @ 23:46:45
Postat av: Hanny

Haha :D Det roliga var att man var glad som tusan men det var ju så "vackert" att vara ledsen. Jikes,

those were the days, inte att glömma att man skrev allt med kk, flikka, vakkert and so on. Gjorde inte ni det? haha:D

puuuss

2008-11-06 @ 10:17:25
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/
Postat av: Nadja

jag har aldrig gillar kent.. usch kent. Fattade aldrig grejen med att skära sig o sniffa lim :P

2008-11-06 @ 17:16:00
URL: http://nayjay.blogg.se/
Postat av: Emma R

Haha! jag kommer ihåg det, en gång hade du färgat håret svart och det var helt rakt, inga lockar! Jag och Albin tyckte att det var jättecoolt kommer jag ihåg ;) Men jag måste säga att jag gillar din romantiska stil mer <3<3 puss

2008-11-06 @ 17:18:37
Postat av: Citrin

Åh! Det är ju så trevligt att minnas tonåren. :) Jag blir alltid så nostalgisk, och för en liten stund längtar jag tillbaks... Men sen minns man hur dåligt man mådde över de mest triviala saker och blir glad att man är över 20 hehe.

2008-11-06 @ 17:30:36
URL: http://citrin.devote.se
Postat av: h

åh

2008-11-07 @ 00:11:46
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com
Postat av: alina

lika vackar.

hur du än ser ut hanny,

som poppare eller som nu

med ditt vackra fluff.

älskar dig

2008-11-08 @ 23:00:09
Postat av: Elise

haha aww så gulligt :)

det är sånt som är minnen :D

2008-11-13 @ 15:36:00
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0