Thurrrrsday make me purr



Vaknar med halsont men slår på tvn och ser att Obama vann, wiohoo, såg vakan mellan två och fyra men till sist tog sömnen över spänningen. Halvsömnigt men glatt trycker jag över till mtv och där är det Top ten at ten med Chris Brown.
Wiho, vilken finemang start på dagen, förutom att jag är tröttare än då jag la mig antagligen pågrund av förkylningen.
Men vad gör det om tusen år? För dagen innebär inget annat än fikor med finfin people.
Känner att en outfit i gråskala med rosa accenter skulle passa perfa med min happiness/ cold idag.
Så Anna Sui klänningen å Miu Miu klänningen kan gärna få wrappa in min frusna kropp idag..

Hasta la vista, cookies
xoxo
Cookieprincess

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0