France













Såhär i regnrusket tänkte jag peppa med lite bilder från min drömsemester i Frankrike i somras.
Det vackra ljuset, de sneda gatorna, maccoronsen..allt var så franskt.. Och vet ni vad, i staden hamnade vi plötsligt framför en Yves Saint Laurent butik och i fönsterkarmen vilade Ysl Clutchen som ser ut som ett brev,
ni vet adresserat till Ysl i Paris? Mitt hjärta stannade men mina föräldrar förstod nog inte riktigt
lidandet över att inte få köpa den här vackra historian på 6000 kr.
Åh.. Mest minns jag min Miu Miu look a like som jag jämt bar. Bättre köp har sällan skådats.
Åh sommar.

Notis: Nej, det är ingen bodyguard som alltid går bakom mig eller vid min sida och bär mina väskor.
Det är världens bästa dads.




Kommentarer
Postat av: Elise

ser ut som värsta kändisbilden :D

2008-11-18 @ 09:23:06
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: emma

vilken underbar kjol/klänning! och oui, macarons är gudomligt gott

2008-11-24 @ 14:06:29
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0