Vogue Girl

image180
När jag var liten brukade jag ta på mig mammas klänningar, lånade hennes coco chanel parfym och satt och bläddrade i italienska Vogue som min morbror prenumererade på. Jag var så fascinerad och älskade att stryka händerna över de blanka sidorna och längtade så tills jag skulle få bröst och ha höga klackar.
Mest älskade jag parfymannonserna med invik där man kunde lyfta och dofta på parfymen, trots att alla doftade likadant pågrund av den långa transporteringen så var det helt , helt fantastiskt.
Jag tyckte så synd om pojkar som inte fick vara kvinna
för det är ju faktiskt freakin awsome.
Don't you think?

Kommentarer
Postat av: Nadja

mm vogue, den mättar mer än en bigmac

2008-03-26 @ 22:57:18
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: steph

Oh vilken fin t-shirt! Var hittar man det bästa Hanna?
Hoppas att allt är bra med dig!
Kramar/ Stephanie

2008-03-28 @ 10:14:33
URL: http://magnifique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0