Last Night

Pew, idag mår jag som jag förtjänar. Efter jobbet åkte jag och mina vänneri in till stan och hade vårat livs första afterwork, eftersom det var långfredag så fick vi stå och vänta utanför resturangen i snöstormen så vi tog det kloka beslutet att gå till 7eleven och äta brownies till förrätt, så sagt som gjort. När vi väll blev insläppta på stortorget så beställde vi in en flaska rött, som senare blev två, och ännu senare blev tre.. till det åt vi nachos todos och satt och pratade hejfriskt om sex och dylikt vilket jag inte vet om bordsgrannarna blev förtjusta i. Men men.
Lovis och malin gick hem medans jag, snatte och fellan åkte hem till mig och piffade för att senare ta bussen tillbaka och beställde mojitos , pinacoladas och en flaska vin.
Jag behöver inte säga mer än att jag blev väldigt på lyset och tog upp hela dansgolvet, slog en kille på hakan för att han inte ville lämna mig ifred, sen vet jag inte så mycket mer. Hoppas dom minns mindre än jag.
Jesus. Jag hade iallafall felicias svart och vit randiga klänning som är djup i ryggen, lack clutch, röda skor och svart blazer. Holla!

image168

Kommentarer
Postat av: Stila

Du får berätta detaljer för mig på måndag! Jag tror inte att Kulturen har någon brunch imorgon eftersom det är påsk, så vi skjuter det till nästa helg istället! puss pumpkin

2008-03-22 @ 19:26:25
URL: http://www.stilas.blogspot.com
Postat av: Nadja

sounds awesome

2008-03-24 @ 15:10:23
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: emmi

hej igen! jo men grejen är ju den att jag bara är 16, fyller 17 i år! satt och tänkte på den jättesöta klänning ni hade, svart eller marinblå med små små hjärtan, hoppas bara den inte tar slut allt för fort! förresten, hade ni någon mingelkväll nyss? missade det

kram

2008-03-25 @ 12:50:46
URL: http://emmiklemmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0