Friend style

Tinny är min allra, allra bästa vän. Från första stunden jag såg henne ville jag bli hennes vän, hon påminde mig om sommarängar, fjärilar och lycka. Hennes färger är korall, puder, mint och duvblå. Hon blandar finurliga vintage smycken med mer futuristiska, hon gillar detaljer och välskräddat och är ser alltid nypudrad och välborstad ut. Hon har den ovanliga förmågan att få ett H&M plagg att se ut som Prada, har läppar som en sagofigur med spetsiga amorbågar och de största bambiögonen i grönt. Hon ritar fantastiska illustrationer, är galet vacker och har världens finaste hår. Att hon är döpt till Tinny för att hennes pappa älskade Twiggy och blandade ihop namnet gör henne om möjligt ännu mer vacker

Hon är kärleken själv och mer finns det inte att säga. Love you forever.
Tinny's kollage

image137

Kommentarer
Postat av: tinny

baby, tack, du är världens finaste! det är tur du har en sådan sagobild om mig, haha, i´ll fake it ´til I make it, Älskar dig hjärtat!

2008-03-13 @ 13:31:50
Postat av: Nadja

Jag vill oxå ha en sån vän...

2008-03-13 @ 13:47:04
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Jess

OJ va fint sagt!! Vilken lycka att ha en sådan vän! Ja som du alltså

2008-03-14 @ 10:50:00
Postat av: Jess

OJ va fint sagt!! Vilken lycka att ha en sådan vän! Ja som du alltså

2008-03-14 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0