Åh Marc!



Att Marc Jacobs slagit upp portarna till en ny butik visste jag mycket väl, men att det var en flagship store och Europas enda hade jag ingen aning om. Då hade mina fötterna vandrat i den stora blå lokalen by now.
Butiken har också Köpenhamns största sortiment av den poupulära och billigare underlinjen Marc by Marc Jacobs, som säljer musballerinorna och fruktklockorna. Här kan man också hitta de riktigt billiga sakerna som tygpåsarna och t-shirtarna som stödjer hudcancer forskningen. Jag är fortarande förälskad i Dita von Teese- t-shirten.
Hade hellre blivit matad till gamarna än haft miss beckham på kroppen. YUCK.
However, butiken är verkligen verkligen verkligen värt ett besök den närmsta tiden, när jag pysslat klart med lägenheten såklart. Åh, köpenhamn.
Du hittar den på Christian IX: Gade 3-5.


Kommentarer
Postat av: Anna

Då kan du komma hälsa på mig kan vi gå och hälsa på Marc tillsammans!

2008-03-14 @ 00:40:03
URL: http://www.jumelle.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0