The cool kids



First of all, jag skäms över den dåliga ( urkassa ) uppdateringen men Miss Hanny har varit på full rulle genom dagarna.
Hursomhelst så var jag, lovisen, christoffer och eddy och såg The Cool kids igårkväll på mejeriet. Aldrig hört dom förut men tydligen är dom big i US och eftersom det var Hiphop det handlade om och en väääldigt cute boy på planshen så var jag tvungen att gå, trots att kroppen stretade emot lite. Jag är så glad att jag gick, vi hade galet, galet kul. The cool kids were freakin awsome, musiken var flippinfreakin god, de körde oldschool och fick verkligen med sig publiken och lär oss gå upp och dansa och hade konserversationer. Så ska det vara! Efter spelningen så bjöd the big guy oss på öl och sen dansade jag och lova tills vi blev två blöta hannis och godis.
I LOVE THE COOL KIDS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0