Sleep Pretty

image83

Det underbaraste som finns är komma hem från en dag på jobbet, sjunka ner i ett varmt bad och sen smörja in sig i Body Shops Body Butter, dessa tre är mina favoriter: Coconut, Strawberry och blueberry, de gör verkligen underverk för huden. Sen gör man lite varm choklad, sjunker ner i sängen med en bra bok, vogue eller elle duger ypperligare bra. Sovmasken är med för att jag är lite kär i Holly Golightly, och för att jag är en riktig girly girl som tycker såna här prylar är essentiela. Som ni förstår är jag en inomhus kinda girl, tills våren kommer vill säga.
De underbara setet är från Topshop och det har vi inne nu, små söta pärlor på det ljusblå tyget och det är en fin balconette modell. Btw, Ni vet väll att det är Vip-kväll den 6/3 med 20% rabatt på sortimentet?
Be there, or be square. Tills dess, sleep tight, don't let the bedbugs bite!
Love
Hanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0