Tristess

                  



Åh I'm so bored över att vara sjuk.. Gäääsp.

Kommentarer
Postat av: Karin (jons karin)

Hej charmtroll :)



Tänkte att det var dags för mig att lämna ett litet spår, då jag blivit tok-kär i din blogg. :)

Hoppas du snart mår bättre. inte alls kul att vara sjuk!



//Kram karin

2008-12-09 @ 18:26:45
Postat av: Hanny

Åh vad du är rar!

PUSS!

2008-12-09 @ 18:30:59
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/
Postat av: Karin (jons karin)

:) Har du ingen som kan ta hand om dig? :/

Du kan ju, Kolla massa SATC kanske, oh oh dricka varm choklad;)puss på dig

2008-12-09 @ 18:37:21
Postat av: Hanny

Karin, du gillar satc och jag ahr hört att du har en thing för klänningar!

I like you mucho!!

Jag har glamour, cosmopolitan, ugly betty och sweet sixteen på tv, så I'll be alright!



Stay away from them bakterieos, cutie!

puss!

2008-12-09 @ 18:40:03
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/
Postat av: Karin (jons karin)

Söt söt, underbara du :) me love SATC och klänningar, och skor :D trada med mig på msn?



Puss sweetie

2008-12-09 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0