New year



Alldeles runt hörnet väntar nyårsafton, ett år till har gått.
Har jag blivit visare? Nja.. Men jag har hittat ett lugn jag förr inte haft
och mitt hjärta är intakt. Så vad ska man göra på nyårafton det här året?
Tanken med nyår är så fin, men den slutar oftast med krossade hjärtan, fyllesms, familjebråk och alldeles för mycket olyckor. Höjdpunkten är definitivt att få chansen att verkligen klä upp sig ( förutom att dricka champagne såklart.)
 Nyårlöften som jag faktiskt alltid lyckas hålla, eller är det mer önskningar, som slår in. Man vet aldrig.
Något magisk med nyår är det ändån..




Kommentarer
Postat av: Nadja

ångest..

2008-12-01 @ 10:54:57
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0