Miss New Booty



Äh, nu är den sista spiken spikad. Jag försöker filura ut grejen med dessa benrangel, på gatan skulle de skrämma livet ur mig med sina huvud som är ser alldeles för tunga ut till den där kvistkroppen. Grejen måste vara att plagget ska få all uppmärksamhet, för ingen kan väll se en människa bakom textilen, då de helt  verkar ha förlorat sin humana uppenbarelse. Spanien har satt lag på viktminimum på modeller, när ska resten av världen fatta grejen?
Bring the booty you all know you want även in i modevärlden, och det basta.


Visst ligger skönheten i betraktarens ögon, men betraktarens ögon i detta fallet måste njuta av andras smärta och olycka. Jag tror inte att dessa kvinnor är lyckliga, jag tror verkligen inte det. Och nu talar vi om extrema fall, inte en smal tjej i "normal" uppfattning.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Håller med dig fullständigt!

2008-12-12 @ 22:18:32
URL: http://citas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0