He made it work!




Congrats Christian Soriano, you're fierce!

Kommentarer
Postat av: tinny

åh jag blev så glad när han vann! helt underbart rolig liten man, och hans show var helt klart bäst, de andras kläder var vackra men bo booo boring.



Så grät han, nervös, no money och ville verkligen vinna, and he did, life is great sometimes.

2008-08-28 @ 09:18:57
Postat av: Emma

Han är grym!! Du jag ska börja med mitt projektarbete snart. jag ska göra en bok (ungefär så som din var) med foto, bilder som jag målar och texter. Men jag hade jättegärna velat ha lite modebilder i den. Och jag har ju en supersnygg kusin som kanske skulle vilja vara lite modell? ;) Jag hör av mig Puss <3

2008-08-28 @ 15:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0