Garcons bläcons



Jag är inte direkt kalasglad över H&Ms val av designer den här hösten. Comme de garcons? Hallå?
Jag har aldrig gillat modet som bara ska vara så knasigt som möjligt, aldrig gillat Monkimodet och det milstora steg från det som är estetiskt vackert.  Jag är så trött på tofsar på huvudet, tantklänningar och kolsvarta glasögon. Det känns som alla kliver in i ett skal som är producerat fashionabelt. Jag vill se stereotypiskt kvinnligt mode. Jag är en kvinna. Provecerar jag nu ? Är jag inte politisk korrekt? Jag dör så trist.
Ge oss lite elegans. Jag önskar det hade varit Luella, Marni eller Diane von furstenberg som gästade H&M i år. Det hade varit fantastiskt.
H&M, I love you guys, come on. Följ inte med den strömmen.
Världen är redan för kantstött, knasig och upp och ner för att modet också ska vara det, cmon, gör världen vacker igen. Work with me? Please?

Kommentarer
Postat av: tinny

2008-08-21 @ 09:32:28
Postat av: tinny

I kinda agree. Tycker den typen av mode är sjuklig tråkig och dessutom väldigt osmickrande. ge mig välskräddat och figursytt, vackra färger och böljande hår. Ja, eller By Malene Birger, :) ååhhhhh.

2008-08-21 @ 09:33:53
Postat av: tinny

stryk det där med malene birger, nu vill jag inte veta av dem.

2008-08-21 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0