Darling, you smell fab.





Alla har en thing, väskor, skor, dyrt smink eller fina krämer.
Mina är parfymer eller kroppssmör i godisvärldens alla dofter, så när jag vill må lite extra bra så köper jag mig en ny parfym. Det är absolut en av vardags lyxförhöjare enligt mig, men det är ju relativt dyrt om man vill ha 50 ml. Därför är jag nyfiken på Parfym.se som säljer de flesta märken väldigt billigt, priserna är ungefär 40% lägre än i vanlig butik. Leverans tiden sägs vara 1-2 dagar och frakten kostar 29:-. Någon som testat?
Min favvis Baby Doll ligger på 329:- för 50 ml, ord är ungefär 600:-, vilket känns som en fair deal. Någon som testat denna sidan? Eller sak man slå till på taxfreen? ( där det dock bara skiljer några kronor ).

Holla at your girl !

Kommentarer
Postat av: tinny

ansiktskrämer m.m får nog vara min melodi isf, och smink. och små kavajer. och skor iofs. ja väskor för den delen också. hmm, men återkommande som jag kommer köpa länge framöver är guerlainmascaran och noubarouget!

2008-08-26 @ 10:08:35
Postat av: Nadja

Testa and tell me later

2008-08-26 @ 11:04:16
URL: http://nayjay.blogg.se/
Postat av: Hanny

Tinny

: tomten skriver ner inför oktober.



Hold your horses.

2008-08-26 @ 20:33:15
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/
Postat av: sophia

dem är jättebra! beställde nina ricca-äpplet därifrån, man får parfymen supersnabbt och dem doftar till o med liite godare;)

2008-08-27 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0