Weekend

image186
Det har varit en bra helg, i fredags föll jag utmattad i soffan och åt ben and jerrys och såg man on fire,
jag älskar att vara själv och bara mysa. . På lördagen jobbade jag och sen kom tinny och vi lagade lax i ugn med pesto och fetaost, och färskpasta såklart. :) Lemone är min favorit på färskpasta, det finns alltid i min kyl. Sen kom två tjejer över och vi drack vin och gjorde fruktdrinkar i min rosa blender, sen blev det min första nationvisit ever.
Vi hade väldigt kul och spriten var billig men jag föredrar nog det classy and clean på klubb.
Jag hade på mig min favvotop, den blommiga från toppan, svart pennkjol och gula klackar från toppan dom med. På söndagen gjorde vi mysig frukost och sen gick vi runt i solen och fikade på mondo.
Sweet weekend.
=)

Kommentarer
Postat av: Tinny tuss knuss

And we looked darn´ good! :)
Världens mysigaste helg, och din lägenhet är smashing!

Puss!

2008-04-02 @ 09:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0