Endless nights

image197
Nu har jag vaknat, ätit frukost, lite godis och känner mig lite mer som en människa. Gårkvällen var toppen, maten på caribe creole var väldigt god fast servicen var lite väl långsam, det tog en och halv timme för oss att få maten men det var en väldigt skön atmosfär och tre stora sällskap som var ute och svirade. En födelsedagstjej hade en långklänning på sig som jag tycker är så himla vackert. Jag har en från Indiska som jag älskar men tillfällen känns få för att använda den.. Det blir så jätte uppklätt.
Vi drack supergoda mojitos och jag en med kanel och cocos som var gudagod, sen gick vi vidare till volym som väldigt mysigt och där blev det en rabarber drink och en öl för mig och lova kept going with her pirate dark rom drinks. Errr.
:)
Sen blev det promenad i ösregnet till Debaser där vi dansade loss till dolly parton och andra godingar, här drack vi hallonmojitos som var det smaskigaste vi någonsin smakat. På vägen hem i ösregnet cyklade jag vilse flera gånger hur jag nu lyckades med det, men men, 4.35 var jag i säng och det var en fantastiskt rolig kväll.
Thanks babes.
<3 

Kommentarer
Postat av: tinny

lots of fun! :) puss!

2008-04-06 @ 13:48:59
Postat av: Stila

Haha, cyklade du vilse stumpan? Jag hängde med micke en stund sen och efter det så åt jag och läste tidningar så jag somande typ vid 6... sjukt trött idag!

2008-04-06 @ 17:49:35
URL: http://www.stilas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0