Moschino Maison










Hej gorgeous ladies! Är inte det här någon av de vackraste/härligaste hotellrummen ni någonsin skådat?
Det är Maison Moschino hotell i Milano och rummen är uppdelade efter olika kategorier och var kategori har ett flertal rum i stilen. Kategorierna är Classic, Deluxe, Deluxe Gallery, Prestige, Prestige Gallery och till sist sviterna.

Jag hade valt kategorin Classic för hör bara här vad rummen heter: Little Red Riding Hood,  Life is a bed of Roses, Clouds, Shadows, The Sweets Room, The Ribbon, Wallpaper, Ivy and Sleeping in a Ballgown.

Kreativiteten i de 65 rummen på Maison Moschino är inspirerade av sagor och drömmar. Rummen är tänkta att tala en optimistisk berättelse om en fantasivärld som kommer till verklighet.

Hemsidan är http://www.hotelphilosophy.com/design_hotel_milan_maison_moschino-776.html

Här vill jag bo med bästa vännen. Jag dör för sånt här, dör.
Allt är feminint ut i varje liten vrå.

<3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej där! :)



Ja, men vad kul! Jag har en kompis som har läst där, han gick ut i våras. Det verkar vara en bra skola. Jag har precis börjat på ett kandidatprogram i beteendevetenskap i Lund. Det känns riktigt spännande och kul, börjar den första "riktiga" kursen på måndag.



Ha en härlig helg! :)



Love, C

2010-09-11 @ 12:12:19
URL: http://dontmissoutonlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0